نمایندگی کاشی تبریز
دو شنبه 24 خرداد 1400 ساعت 12:38 | بازدید : 201 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

کاشی در تبریز

 

نمایندگی کاشی تبریز


کاشی ها از دیرباز نقش مهمی در زیبا سازی معماری داشته اند و از طراحی های داخلی و خارجی سنگ های مصنوعی استفاده می شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش در زمینه تولید این محصول ، انواع مختلفی از محصولات در طرحها و رنگهای متنوع برای اهداف مختلف تولید و به فروش رسیده است.
در حال حاضر فروشگاه های مختلف اقدام به فروش و عرضه محصولات می کنند. نمایندگی کاشی تبریز یکی از فروشگاه هایی است که انواع کاشی و سرامیک را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

کاشی بین کابینت های نمایندگی کاشی تبریز


آشپزخانه قلب خانه است و زیبایی آن یکی از مواردی است که طراحان داخلی به آن اهمیت ویژه می دهند. بسیاری از طراحان برای زیبایی فضای آشپزخانه از کاشی بین کابینت ها برای پر کردن شکاف بین کابینت ها استفاده می کنند.
کیفیت ، دوام این محصول لازم است و برای کمک به زیبایی محیط آشپزخانه بسیار مهم است. هنگام تهیه کاشی بین کابینت ، توجه به بسیاری از موارد ضروری است: مواد کاشی ، مارک کاشی ، مقاومت ، زیبایی و چشم نواز.
برای این منظور ، شما نیاز به خرید کاشی بین کابینت در فروشگاه های کاشی در تبریز دارید که امکان مشاوره و خدمات به مشتری را ارائه می دهند. مغازه ای که کیفیت و دوام کاشی ها را تضمین می کند. دیجی سرامیک لوکس مفتخر است که با توجه به سلیقه های مختلف در انواع طرح ها و رنگ ها ، با بالاترین کیفیت به انواع کاشی کابینت به کابینت با بالاترین کیفیت را ارائه دهد با کلیک بر روی نوع کاشی بین کابینت ها می توانید تمام محصولات را مشاهده کنید 

 

طرح منبت کاری سرامیک توسط نمایندگی کاشی تبریز


سفید کننده ها یکی از محبوب ترین و محبوب ترین کفپوش ها هستند که در طراحی خانه ها ظاهر زیبایی ، گرم و چشم نوازی به خانه می دهند. با این حال ، این طبقه به دلایل مختلف از جمله آسیب پذیری ، دشواری در نگهداری و نظافت و گرانی از لیست خرید بسیاری از افراد حذف شده است.
راه حل این چیست؟ کارشناسان تیم کاشی در تبریز ما توصیه می کنند این محصول گران قیمت را با طرح منبت کاری شده سرامیک جایگزین کنید. این نوع سرامیک گزینه بسیار مناسبی است زیرا شبیه کفپوش است. با کلیک بر روی صفحه سرامیک طراحی کف ، می توانید تمام محصولات کازیریان را مشاهده کنید.

 

کاشی و سرامیک توسط نمایندگی کاشی تبریز 


کاشی و سرامیک یکی از محصولات ساختمانی است که نقش مهمی در زیباسازی ساختمان ها دارد. محصولی که خانه یا محیط کار شما را به مکانی امن ، زیبا و لذت بخش تبدیل می کند.
گروه صنعتی کشیران با تهیه بزرگترین ، متنوع ترین و با کیفیت ترین انواع کاشی و سرامیک ، بهترین محصولات را با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان انتخاب کرده و گنجینه زیبایی را به زیبایی محیط می بخشد.

شما می توانید در مورد این محصول نظر دهید شما برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. یا سیلان و اگر قبلاً این محصول را خریداری کرده اید ، نظرات شما به عنوان صاحب آن کالا ثبت می شود

 

کاشی اشپزخانه


 
چرا طراحی آشپزخانه شما نیاز به کاشی بین کابینت های مدرن دارد؟


آشپزخانه یکی از مکان هایی است که به محض ورود به خانه توجه شما را به خود جلب می کند. با توجه به مرکزیت این مکان ، طراحان داخلی زیبایی و شکل بصری آن را در اولویت قرار می دهند.
روش های زیادی برای طراحی فضای داخلی آشپزخانه وجود دارد. یکی از رایج ترین این روش ها استفاده از کاشی های کابینت به کابینت است. روش جدیدی برای استفاده از این کاشی ها وجود ندارد. اما با پیشرفت فناوری ساخت کاشی و ایجاد طرح ها و نقش های متنوع ، این روش به یکی از محبوب ترین و البته مدرن ترین روش های دکوراسیون تبدیل شده است.
با جدیدترین طراحی کاشی های مدرن بین کابینت ها ، فضای آشپزخانه شخصی می شود و سلیقه شما را به دیگران نشان می دهد.
یکی دیگر از مزیت های کاشی های بین کابینت تمیز بودن آنها است. آشپزخانه همیشه باید یک محیط تمیز باشد. کاشی با کیفیت بالا به راحتی برای سطح صیقلی بافتی اش تمیز می شود و کثیفی به بافت نفوذ نمی کند.

 
سرامیک بین کابینت های جدید نمایندگی کاشی تبریز


این محبوب ترین نوع کاشی های سه بعدی کابینت به کابینت است که ظاهری منحصر به فرد به فضای جدید آشپزخانه سرامیکی می دهد. این سرامیک ها در طرح ها ، الگوها و رنگ های متنوعی وجود دارند که به ایجاد فضای مدرن در آشپزخانه شما کمک می کنند.
امروزه به دلیل محبوبیت روزافزون طراحی داخلی ، اهمیت کاشی ها ، به ویژه انواع سرامیکی ، بین کابینت های مدرن بیش از گذشته است. کاشی های مدرن کابینت به کابینت در اندازه های مختلف تولید می شوند.
برای انتخاب کاشی بهینه از کابینت به کابینت برای خانه ، آشپزخانه ، طعم محیط زیست ، پس توصیه می کنیم از متخصصان و مشاوران حرفه ای کمک بگیرید و می توانید بهترین کاشی کابینت به کابینت را برای فضای خود پیشنهاد دهید.
در مورد خرید با کیفیت ترین کاشی های کابینت به کابینت نیز استعلام بگیرید. متخصصان و مشاوران می توانند در انتخاب و ساختن فضای ایده آل آشپزخانه برای آشپزی و صرف غذا در کنار خانواده به شما کمک کنند و محیط خانه خود را به فضایی زیبا و راحت تبدیل کنند.

شما می توانید در مورد این محصول نظر دهید شما برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. یا سیلان و اگر قبلاً این محصول را خریداری کرده اید ، نظرات شما به عنوان صاحب آن کالا ثبت می شود


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تاریخچه صنعت کاشی و سرامیک
شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 13:36 | بازدید : 59 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

شما میبایست جزئیاتی چون انتخاب رنگ، ابعاد و طرح را نیز کاملا جدی بگیرید و پس از آن که متریال کاشی و سرامیک را انتخاب کردید، در خصوص سایر موارد نیز به صورت دقیق بررسیهای خود را انجام دهید تا در نهایت بهترین نتیجه را به دست آورید. در واقع بهتر است اینطور بیان کنیم که اساتید هنرهای تصویرگری می توانند از رنگ لعاب سرد بر روی فلزات، شیشه، سرامیک و کاشی نیز استفاده کنند. در این بخش شما را با چند نمونه از محبوب ترین انواع کاشی و سرامیک موجود در بازار آشنا می کنیم. مصالح کاشیها از کف رودخانهها استخراج شده در بلوکهای ساختمانی فرم داده و در آفتاب خشک میشدند. کاشیهای مدرن اولیه به طور زمخت شکل داده شده بود و استقامت کاشیهای امروزی را نداشتند. اشکال اولیه کاشیهای سرامیکی مربوط به دوران قبل از تاریخ است وقتی که استفاده از رس به عنوان یکی از مصالح ساختمانی در چندین تمدن اولیه توسعه یافت. یکی دیگر از ویژگی های مهم آن ضد حریق بودن آن است و اینکه در برابر آتش تغییر شکل نمی دهد , با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد و در برابر اشعه خورشید هم مقاوم می باشد. 

خرید کاشی و سرامیک باید به گونهای باشد پس از مدت طولاتی دچار ترک خوردگی، سائیدگی و رنگ پریدگی نشود. سرامیکهای معمولی به دلیل نحوه ساخت از تراکم کمتری برخوردار هستند و به همین دلیل جذب رطوبت بیشتر و مقاومت کمتری در برابر فشار و ضربه دارند. به همین دلیل متخصصین نصب کاشی به یکسری محصولات توجه ویژه دارند. در سالهای گذشته به دلیل محدود بودن تعداد تولید کنندگان انتخاب این گونه محصولات برای مصرف کنندگان کاری بسیار آسان بود، اما امروز با حضور بیش از ۱۵۰ تولید کننده در این زمینه در کشور، اغلب افراد جامعه دچار سردرگمی میشوند و به سادگی نمیتوانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند. بسياري ازكاشي هاي بدون لعاب وكاشي هاي Quarry نيز جزء گونه با زجاجي هستند.نوع غيرزجاجي شامل بدنه هاي سفيد،كاشي هاي ديواري لعاب خورده،برخي بدنه هاي قرمز،كاشي هاي دماي پخت پائين وسنگ فرشها هستند. میتوانید با مشاهده هر یک از گزینههای معرفی شده از سوی پین ورک، به راحتی مدلها و انواع مختلف کاشی و سرامیک را بدون نیاز به مراجعه به بازار مشاهده نمایید. پین ورک یک شرکت معتبر در فروش کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات کاشی کاری ساختمان میباشد. 

 ابتدا باید توجه کنید برای چه محیطی قصد خرید کاشی و سرامیک را دارید. بهتر است به چند مثال عینی در این باره بپردازیم: ابتدا به کاشی مناسب برای جاهای مختلف خانه نگاهی می اندازیم و سپس نکاتی را راجع به انتخاب مناسبترین کاشی های کف برای مکان های عمومی و کارخانه ها بیان می کنیم. بهتر است برای پوشش دیوار و کف سرویس بهداشتی از کاشی دیوار و سرامیک کف که درجه عالی دارند استفاده کنید. در حین خرید سرامیک کف و آشپزخانه به متراژ توجه لازم را داشته باشید. ایران در زمینه کاشی و سرامیک در رتبه ۵ جهان قرار دارد و توانسته است سهم قابل توجهی از اشتغال زایی را به میزان سرمایه گذاری انجام شده در اختیار داشته باشد. اپلیکیشن بازار کاشی و سرامیک یک پاساژ مجازی است که توانسته است تمامی برندها، شرکتها و کارخانههای مرتبط با این صنعت را گرد هم آورده تا همه کالاها و خدمات مورد نیاز در سراسر کشور در اختیار هموطنان عزیز قرار بگیرد.

امروزه علاوه بر پخت دو مرحله ای کاشی ، یک فرآیند اتوماتیک برای تقویت پوشش لعاب نیز انجام می گردد . لعاب روی کاشی ایجاد طیف گستردهای از رنگها و سبکها ممکن میسازد، و همچنین این مدل از کاشیها نسبت به کاشیهای بدون لعاب کمتر تغییر رنگ میدهند. بورس یک کالا به محلی گفته می شود، که تعدادی فروشگاه و مغازه در یک منطقه؛ خرید و فروش آن محصول را انجام بدهند. برای خرید اینترنتی کاشی و سرامیک باید از یک فروشگاه معتبر اقدام کنید. در خرید کاشی باید بدانید که از کاشیهای کوچک برای سطوح منحنی استفاده میشود. در ظاهر کاشی جلوگیری شود و از درجه کیفیت آن کم نشود.کاشیهایی که بدون هیچ نوع زدگی و نقص در طرح و رنگ تولید میشوند دارای درجه عالی هستند که بالطبع قیمت بالاتری خواهند داشت. در این نوع محصولات نیز کنترل کیفیت در مراحل ساخت و پیش از مرحله بسته بندی انجام میگیرد 

در برابر آتش سوزی مقاوم است و تغییر ساختار نمیدهد. . اگر تصمیم به خرید کاشی و سرامیک دارید، پیش از هر اقدامی بهترین کار این است که نمونههای موجود در بازار را بشناسید و از میان آنها، مناسب ترین را انتخاب کنید. کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی و در کل هر متریالی که برای پوشش دیوار یا کف سرویس استفاده می شود، چیزی نیست که بتوان بعد از مدتی کوتاه آن را تعویض کرد. 

بعد از اسلام با تشویق استفاده از ظروف سفالی و سرامیکی به جای ظروف فلزی، طلا و نقره؛ صنعت سفالگری رشد تازهای یافت و از صنعت سفالسازی و کاشیسازی برای آرایش محراب مسجد، ضد آب کردن دیوار حمامها، ایجاد حوض و آبنما و انتقال ظروف و خمره و لوازم و کوزهها همچنین شیببندی بامها استفاده شده است. جذب آب بسیار پایین تا کمتر از 1/0 درصد که موجب غیرقابل نفوذ بودن و مقاومت آن در یخبندان میشود. به علت خواصی نظیر جذب آب بسیار پایین و مقاومت به تنشهای فشاری، خمشی و ضربه، کاشی پرسلان گزینهای بسیار مناسب به عنوان کفپوش، دیوارپوش و بخصوص کاشی نما است. البته سرامیک علاوه بر کاربردش در کف و نما و دیوارهای ساختمان در تولید وسایل بهداشتی و مصالح ساختمانی نظیر آجر سفالهای تزئینی داخل و خارج، سفالهای بام، کانالهای فاضلابی و سفالهای ضداسیدی نیز کاربرد دارد. سرامیک علاوه بر کاربردش در کف و نما و دیوارهای ساختمان در تولید وسایل بهداشتی و مصالح ساختمانی نظیر آجر سفال های تزئینی داخل و خارج , سفال های بام , کانال های فاضلابی و سفال های ضد اسیدی نیز کاربرد دارد. انواع سرامیکهای مناسب کف بر اساس سختی ردهبندی شدهاند که به شرح زیر است.

علاوه بر این، در صنایع شیمیایی به عنوان پایدارکننده رنگها، در صنایع سرامیک به عنوان معلقکننده ذرات سنگین، اصلاحکننده جریان در لوازم آرایشی و خمیر دندانها و همچنین، در صنایع نفت، در مایعات حفاری چاه و پاکسازی خطوط لوله کاربرد دارد (3). در تهیه زانتان، از کشت این باکتریها در محیطهایی با منابع کربنی سوکروز، گلوکز و نشاسته استفاده میشود (4) ولی تولید آن در مقیاس صنعتی با استفاده از منابع کربن ارزان قیمتی مثل ملاس چغندر و آب پنیر نیز امکان پذیر است. مقاومت نسبت به عوامل شیمیایی و لک پذیری (مواد شوینده و پاک کننده اسیدها و بازها روی آن اثری ندارد). این نانو ذرات در لعاب کاشی و سرامیک ترکیب شده و پوشش آنتی باکتریال به کاشی و سرامیک می دهندو در مکان های مرطوب استفاده از آن تا حد قابل توجهی , رشد باکتری و میکروب را کاهش می دهد. امروزه پوشش های مختلفی برای کف و دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد , اما برای انتخاب یک پوشش مناسب برای کف و دیوارهای ساختمان خود باید همه موارد را در نظر بگیرید. البته در گذشته ابعاد کاشی ها کوچکتر از سرامیک بود اما الان کاشی ها هم در ابعاد گوناگون و متفاوتی تولید می شوند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مقایسه سرامیک مات با براق
چهار شنبه 5 خرداد 1400 ساعت 9:25 | بازدید : 112 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

 

در مورد رنگ چینی و سرامیک هم باید گفت که با توجه به نوع لعاب، رنگ چینیها معمولا شفافتر و درخشانتر است. . شما می توانید از کاشی ها داخل نما ساختمان، کفپوش حیاط، کفپوش اتاق ها، کفپوش آشپزخانه، کفپوش سرویس بهداشتی و حمام و … وقتی صحبت از مقاومت می شود، سنگ طبیعی در ردیف اول قرار می گیرد. مقاومت ظروف چینی بیشتر است یا ظروف سرامیکی؟ ظروف چینی در مقایسه با ظروف سرامیکی نازکتر هستند. با توجه به ویژگیهای ظروف سرامیکی و چینی، ممکن است این تصور ایجاد شود که انتخاب ظروف سرامیکی کار درستی نیست. همانطور که در طول مقاله متوجه شدید، میتوان مطرح کرد که بهطور کلی قیمت انواع کاشی با توجه بهاندازه، رنگبندی و طرح، جنس و کیفیت آن برآورد میشود؛ بنابراین با توجه به این موارد لیست قیمت انواع کاشیها به همراه قیمت لحظهای آنها خدمت شما ارائه میگردد.جمعبندیهمانطور که در طول مقاله متوجه شدید کاشیها با توجه به کاربرد و میزان فشار و اصطکاکی که دریافت میکنند درجه مقاومت متفاوتی دارند.

 ظروف سرامیکی میتوانند گرما را به مدت بیشتری در خود نگه دارند، به همین دلیل لیوان یا ماگ سرامیکی در مقایسه با لیوان چینی بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند. ظروف سرامیکی اگر بهدرستی و با لعاب باکیفیتی پوشانده شوند، میتوانند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرند و مقاومت خوبی دارند. همانطور که اشاره شد، ظروف سرامیکی مقاومت نسبتا کمتری در برابر ظروف چینی دارند. در مقایسه، ظروف چینی طعم غذا و نوشیدنی را تغییر نمیدهند و نفوذپذیری کمتری دارند. ظروف سرامیکی به دلیل تخلخل فراوان در مقایسه با ظروف چینی سبکتر هستند و در عین حال قیمت مناسبتری دارند. قیمت کاشی و سرامیک در شهر ها و مناطق مختلف ، متفاوت است اما معمولا از متری 40 هزار تومان تا 150 هزار تومان بر اساس طرح و درجه های مختلف عرضه میشود. یکی از دلایل استفاده گسترده از سرامیک تنوع بالای آن از لحاظ رنگ، کیفیت، مدل و طرح می باشد.

یکی از جذابیتهای بصری کاشی و سرامیک تنوع بی نظیر طرح و رنگ آن است که شما از این حیث حتی ممکن است دچار سردرگمی هم بشوید. . موقع شستشوی ظروف سرامیکی مراقب باشید تا لبپر نشوند و ترک نخورند. امروزه سفارش انواع کالاها از جمله کاشی و سرامیک بصورت اینترنتی باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی و بدون از شلوغی خیابان ها و ترافیک اقدام به خرید نمایند. سفارش عمده کاشی و سرامیک از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

اگر ظروف سرامیکی باکیفیت باشند و در تهیه گِل آنها علاوه بر خاک رس از ترکیبات پیچیدهتری هم استفاده شده باشد، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. زمان آغاز لعاب کاری که امکان ضد آب کردن و همچنین نقاشی کردن و زیبا سازی ظروف و سفال ها و تهیه کاشی را مقدور می کرد به حدود ۵۰۰۰ سال پیش می رسد. با شناخت مواد اولیه و روش تهیه آنها شما میتوانید با کاربرد آنها نیز آشنا شوید. همانطور که اشاره کردیم، هرکدام از این ظروف کاربردهای مختلفی دارند و لازم است با شناخت درست و با توجه به نیاز خود خرید کنید. همین تفاوت، کاربرد آنها را نیز متنوع میکند و شما بر اساس نیاز خود میتوانید آنها را خریداری کنید. فرقی ندارد. با توجه به نیاز شما هر دوی این ظروف کاربردی هستند. در هنگام خرید کاشی و سرامیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ خرید عمده تنها برای نمایندگیها و شرکتهای توزیع کننده مناسب است.

اگر شما به عنوان یک پیمانکار فعالیت میکنید میتوانید کاشی و سرامیک را به صورت عمده خریداری کنید. کف سالن مسکونی باتوجه به زیبایی و گیرایی که باید داشته باشد میتواند براق باشد. سرامیک کف مات بسیار مناسب خانه های بزرگ و سرامیک براق مناسب برای خانه کوچک است تا با انعکاس نور خانه را بزرگ تر نشان دهد.

سرامیک کارهای حرفه ای مهارت زیادی در نصب کاشی و سرامیک دارند و با کمترین میزان هدر دهی، کار را اجرا می کنند. .

 

کاشی و سرامیک کاری مراحل و الزاماتی دارد که هنگام اجرا و به منظور داشتن یک کاشی کاری یا سرامیک کاری تمیز و حرفه ای باید مدنظر قرار گیرند. اگر از نمای سنگی بیشتر استفاده کنید، بهتر است آن را بر روی کف یا در محل هایی که رطوبت کمتر دارند استفاده کنید. 

 

برچسب‌ها: مات , براق , سرامیک , کف ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرامیک یا پارکت
سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 14:53 | بازدید : 104 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

در ساخت و ساز کاشی و سرامیک بسیار اهمیت دارد به حدی که مصرف کنندگان همیشه به دنبال خرید بهترین مدل و بهترین طرح آن بوده و هستند. شرکت که جز بزرگترین شرکت های توزیع کننده کاشی و سرامیک است توانسته با قیمت مناسب این محصول را با حداقل سود و بدون هیچ مشکلی به دست مصرف کننده برساند. چرا که مدل های مختلف این محصول در این شرکت موجود بوده و شما می توانید به صورت عمده و یا جزئی مقدار کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را خریداری کنید. لیست قیمت کاشی ارس از جمله مواردی است که خریداران به آن اهمیت می دهند. خریداران می توانند به صورت آنلاین از قیمت آن مطلع شوند و خریداری کنند. این محصول در کنار دیگر مدل ها توانسته است بسیار مورد استفاده بوده و خریداران زیادی را به خود جلب کند. امیدواریم که مطالب کلی و مختصری که درباره کاشی کاری ساختمان گردآوری کردیم، به شما در انتخاب بهترین نصاب کاشی کمک کند. اگر یک طرح خاص و گران قیمت برای کاشی کاری انتخاب کردهاید حتماً کاشی کاری را به یک کاشی کار خوب بدهید و همچنین از او بخواهید یک نمونه اولیه از اجرا طرح را به شما نشان دهد تا در صورت نیاز به تغییر طرح بتوان تغییرات را قبل از نصب انجام داد

هر چقدر تغییرات ارزی افزایش داشته باشد قیمتها نیز به همان مقدار تغییر خواهد کرد. نیز شما را آشنا خواهیم نمود. اشاره نمود. در ادامه این مقاله ویژگی های هر یک را به صورت جداگانه بیان کرده و سعی می کنیم تا شما را با این مدل ها آشنا کنیم. تیمور پیگیری سرکوب قیامکنندگان را تا شب آن روز ادامه داد؛ به طوری که گروهی را مأمور کرد تا به کشف محل اختفای گروههای متواری از صحنۀ نبرد بپردازند. در ادامه با مقایسه قیمت های پیشنهادی و سوابق اجرای کاشی کاری هر متخصص، بهترین نصاب کاشی را انتخاب کنید. در زمان کاشی کاری از ابزار جدا کننده بین بندها استفاده کنید زیرا در زمان عایق بندی و بندکشی نیاز است که حتماً ملات به درستی و به مقدار مساوی بین بندها قرار بگیرد تا هم کار تمیزتر و زیبا باشد و هم بین کاشیها به خوبی عایق شود. هم اکنون مدل تکاب تیره خود را در بین لیست قیمت کاشی ارس جای داده است. برای استحکام و پیوستگی بین دو لایه سرامیک را تحت فشار پرس قرار می دهند و در نهایت در کوره پخته می شود.

بدلیل استحکام سرامیک بهترین جایگزین و از برخی جهات بهتر از خود پارکت می باشد. لازم است این نکته را نیز در نظر بگیرید که در خرید اینترنتی شما بدون نگرانی از اتلاف وقت می توانید از فروشگاه وب سایت تمام مدل ها را به صورت تکی ملاحظه کرده و با مطالعه مطالب مربوط به آن انتخاب بهتر و درست تری را تجربه کنید. نوآوری و خدمات بهتر و داشتن رابطه ای با دوام با مشتریان از اصلی ترین اهداف این مجموعه می باشد. ولی شما به عنوان یک خریدار سعی کنید که الویت اصلی خود را بر روی نوع کیفیت محصول قرار دهید. دارای یک فیس است. بر خلاف کاشی های دیگر، کاشی تکاب روشن در مدل های مختلف و رنگ های متفاوتی تقسیم بندی شده است. با اینکه محصولات کاشی و سرامیک در دسته بندی علم سرامیک جزء سرامیکهای سنتی می باشند، ولی با توجه به مزیت هایی که در این مقاله به آنها اشاره می گردد، ارزش افزوده نسبتاً بالایی دارند. 

سنگ مرمر یکی از مصالحی است که در دسته کاشی و سرامیک قرار میگیرد. در دسته بندی مدل های تولید شده کارخانه ارس، مدل تکاب تیره نیز جایی را برای خود دارد. این مدل تنها در درجه بندی یک طراحی شده است. به همین جهت شما می توانید به صورت عمده و برای هر یک از محل های مورد نیاز خود از جمله پارکت ها، راه روها، آشپزخانه ها و … لازم است اشاره کنیم که مدل آتشکده با توجه به کاربرد هایی که دارد قابلیت استفاده در قرنیزها، کف سالن ها و راه روها، آشپزخانه ها و … برای فضای لوکس و کلاسیک گزینه بسیار مناسبی است و در نهایت یک فضای زیبا و چشم نوازی را در آشپزخانه شما ایجاد می کند . جابجایی و حرکت ذرات پودر در هنگام شکل گیری یک بدنه کاشی که با نیرو محرکه فشار پرس صورت می پذیرد، عامل مهمی درایجاد تراکم در بدنه بیسکویت می باشد. 

منطقه بین المللی: در این منطقه چندین نهاد فراگیر بین المللی نیز وجود دارد. از نظر فنی تفاوتی بین دیوار دستشویی و حمام وجود ندارد. لازم است اشاره کنیم که شرکت محیاسرام با توجه به شرایطی که برای خریداران خود در نظر گرفته و همچنین امکاناتی که قبل و بعد از خرید اینترنتی در نظر گرفته است این مشکل و یا مشکلات را رفع نموده است. شما می توانید بدون کوچکترین مشکلی این مدل را در رنگ های متفاوتی خریداری کنید. اگر شما می خواهید طرح خاص و مناسبی را داشته باشید ما به شما پیشنهاد خرید این مدل را داریم. اما از سوی دیگر اگر به دنبال آن هستید که محصولی متناسب با طبیعت و زیبایی طرح های چوب استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرامیک های مات است. با این حال ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه به قیمت توجه کنید کیفیت محصول را نیز در نظر بگیرید.

ادامه بحث پرداختی تطبیقی بر ویژگی­ها وتحولات سبک­های زیست ادوار یاد شده در بعد تولید و مصرف است. چرا که نوسانات باعث شده افزایش قیمت های زیادی بر روی این محصول پرکاربرد ایجاد شود. نوسانات ارزی و تحریم ها باعث اوج گرفتن قیمت ها شده است. علت گرانی قیمت کاشی به دلیل ورود برخی از مواد در تولید این محصول پر کاربرد است. نوع لعابی که در ساخت محصول فوق به کار رفته ترانس می باشد. چرا که در این صورت شما مدل خود را انتخاب کرده اید و هم اکنون باید به قیمت آن توجه کنید. این سرام یکی از زیباترین سیستمهای تمام چینی است که عرضه آن به دندانپزشکی متکی بر تحقیقات Sudoun در سال 1986 میباشد.(1) کور این سرام از آلومینا است و استفاده از ترکیبات منیزیم-آلومینیوم در این سیستم موجب میگردد که کیفیت عبور نور مشابه دندان طبیعی شود. چرا که شما در این صورت به شکل مستقیم با شرکت محیاسرام در ارتباط بوده و می توانید بدون پرداخت هزینه های واسطه خرید خود را انجام دهید. شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود و با در دست داشتن هزینه ی مورد نظر از طریق شرکت توزیع کننده محیاسرام اقدام به خرید نمایید. در هر جا که هستید، می توانید سفارش تان را ثبت کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاربردهای مختلف تیرهای فولادی ساختمان
دو شنبه 3 خرداد 1400 ساعت 11:12 | بازدید : 138 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

کاربردهای مختلف تیرهای فولادی

تیرهای فولادی H و I چه کاربردهای متفاوتی دارند؟

  1. تیرهای مخصوص سیستم عامل
  2. تیرهای مخصوص پل
  3. من تیر برای ساختمانهای تجاری معمولی
  4. من برای برنامه های سبک وزن پرتو می کنم
  5. تیرهای مخصوص ساخت کشتی و اسکله

تیرهای فولادی یک ماده اصلی در هر پروژه ساختمانی است. آنها معمولاً به عنوان قطعات طولانی از فولاد توصیف می شوند. در فیلیپین ، بسته به اندازه گیری قسمتهای مختلف آن ، هنوز هم می توان آن را طبقه بندی کرد. به خاطر داشته باشید که به قسمتهای افقی آن فلنج و به قسمت عمودی وب گفته می شود. فلنج ها برای مقاومت در برابر هر نوع خم شدن وجود دارد ، در حالی که وب نیروی برشی وارد شده به آن را جذب می کند.

اگر دارای فلنج هایی باشد که از بیرون نازک و از داخل ضخیم تر باشند ، به عنوان پرتو I شناخته می شود ، در حالی که اگر فلنج های آن ضخامت ثابت داشته باشد ، به عنوان پرتو H شناخته می شود. اگرچه آنها عملاً یکسان هستند ، اما این تفاوت کم در فلنج ها ، کاربردهای اصلی آنها را بسیار متفاوت می کند.

به خاطر داشته باشید که تیرهای فولادی بر خلاف صفحات فولادی در فیلیپین در ساخت های مختلف بسیار محبوب هستند . دو نوع تیرهای فولادی فوق الذکر بیشترین استفاده را دارند. با این اوصاف ، تفاوت در کاربردهای آنها مهم است. توجه داشته باشید که حتی اگر نسبتاً یکسان باشند ، طراحی آنها کاربردهای مختلفی را ایجاد می کند.

در زیر لیستی از کاربردهای مختلف تیرهای فولادی آورده شده است!

پرتوهای H برای سیستم عامل ها

تفاوت اصلی بین تیرهای H و تیرهای I این است که تیرهای H دارای دیواره ها و فلنج های ضخیم تری هستند و این امر باعث ایجاد ایده آل تر در ساخت سکوهایی با اندازه های مختلف می شود. فلنج های ضخیم تر آن را قوی تر کرده و توانایی تحمل مقادیر بیشتری از وزن را دارد. تیرهای H در درجه اول برای سکوهایی استفاده می شوند که باید بتوانند بارهای سنگین تری را تحمل کنند.

به کاربردهایی مانند طبقه میانی آسمان خراش یا طبقه بالای انبار فکر کنید. اگرچه هنوز هم می توان از آن برای ساختمانهایی استفاده کرد که برای نگهداری بارهای کمتر از حد معمول طراحی شده اند ، اما ممکن است وزن پرتو مسئله ساز شود. برای این برنامه ها ، پرتوهای I بیشترین ارجحیت را دارند. در پایان روز ، انتخاب بین پرتو H یا پرتو I برای سیستم عامل ها بستگی زیادی به پیمانکار دارد.

پرتوهای H برای پل ها

وقتی صحبت از کار جاده مانند پل روی آب ، یا روگذر می شود ، کاملاً پذیرفته می شود که این پرتو H است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این بدان دلیل است که پل ها به مقاومت و دوام مشخصی نیاز دارند که در تیرهای H به جای I Beams بیشتر مشهود است. سنگین بودن تیرهای H نیز به دلیل اینکه چقدر پل های پشتیبانی معمولاً خود به خود دارند ، نادیده گرفته می شود.

پل ها برای ماندگاری طولانی مدت طراحی شده اند. آنها باید بتوانند نیروهای طبیعت و هجوم مداوم و تقریباً مداوم وسایل نقلیه را شجاع کنند. وزن وسایل نقلیه یک عامل بسیار مهم است. پل هایی که بخشی از مسیر کامیون های تجاری است باید حتی قوی تر شوند زیرا این کامیون ها معمولاً محصولات و مواد بسیار سنگینی را به همراه دارند.

من برای ساختمانهای تجاری معمولی تیر می زنم

برای مراکز تجاری با رشد کم ، پرتوهای من انتخاب هستند. استحکام موجود آنها پشتیبانی کافی برای چند طبقه را فراهم می کند و فضای زیادی را برای ساخت بیشتر فراهم می کند. از آنجا که تیرآهن من می تواند دارای فلنج مخروطی یا فلنج پهن باشد ، برای این نوع پروژه های ساختمانی کاربردهای بیشتری دارند .

با این حال ، تیرهای H اغلب برای سازه های بزرگ استفاده می شوند. بسیار شبیه آسمان خراش ها ، یا مجتمع های عظیم صنعتی. آنها معمولاً قویتر بوده و دامنه وسیع تری دارند و پشتیبانی بیشتری را در منطقه وسیع تری ایجاد می کنند.

من برای برنامه های سبک پرتو می کنم

تیرآهن I تیرآهن فولادی ایده آل برای مواردی است که به یک ماده تحمل بار سبک نیاز دارند. اغلب اوقات از آنها برای ساخت قاب هایی برای راه های واگن برقی ، آسانسور ، تریلر و حتی تخت کامیون استفاده می شود. این پروژه ها به دامنه وسیع تر و قدرت بیشتری که پرتو H فراهم می کند نیاز ندارند. در عوض ، آنها بر روی یک ماده سبک تر ، تا حدی کوتاه تر تمرکز می کنند که می تواند یک ماده تحمل وزن نسبتاً مشابه را به یک ناحیه دقیق تر و کوچکتر وارد کند.

تیرهای H معمولاً بلند و عریض ساخته می شوند زیرا بیشتر کاربردهای آن نیاز به پوشاندن سطح وسیع تری دارد. از طرف دیگر ، تیرهای I را می توان به بخشهای کوچکتر تولید کرد ، و آنها را به پرتو ترجیحی این کاربردهای کوچکتر تبدیل می کند.

تیرهای H برای کشتی و اسکله سازی

اسکله های Oceanside برای اینکه بتوانند به عنوان یک مرکز لجستیک عمل کنند ، به یک پایه نسبتاً قوی نیاز دارند. تیرهای H چارچوب سازه ای کاملی برای این سازه ها هستند. دامنه وسیع تری دارد و آن را برای این امکانات ذخیره سازی تا حدودی خارج از کشور ایده آل می کند.

کشتی های باری بزرگ که باید آنقدر قوی باشند که بتوانند وزن زیادی را از طریق اقیانوس ها و دریاها تحمل کنند نیز همین است. پرتوهای H به دلیل وزنی که می توانند تحمل کنند ، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای چنین مواردی هستند.

تیرهای I می توانند برای کشتی های باری نیز استفاده شوند ، با این حال ، آنها بیشتر از یک کاربرد ساختاری برای عرشه استفاده می کنند به جای منطقه ای که بار در آن قرار می گیرد.

غذای آماده کلیدی

طبق معمول ، کاربردهای بی شماری از فولاد در فیلیپین در بسیاری از زمینه های مختلف وجود دارد . هنگام صحبت در مورد تیرهای فولادی ، به ویژه تیرهای H و I از محبوب ترین ها هستند و بنابراین کاربردهای زیادی دارند. با این وجود تفاوت آنها کمی محل استفاده را تعیین می کند. در حقیقت ، توانایی های تحمل وزن آنها ، منطبق با مساحت صفحات فولادی فیلیپین ، آنها را به ساخت و سازهای سنگین تحمل می کند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مصالح ساختمانی جدید برای دیوار
یک شنبه 2 خرداد 1400 ساعت 12:6 | بازدید : 140 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

 

دیوارهای خارجی را می توان با آرایه وسیعی از مواد و تکنیک ها به پایان رساند. اتمام دیوارهای خارجی می تواند صرفه جویی قابل توجهی برای پیمانکار و ساکنین ساختمان ایجاد کند و گزینه های زیادی برای محافظت در برابر آتش سوزی ، گرمای شدید و سرما در دسترس است. تمام این گزینه ها را که شامل مزایا ، نکات ، مزایا و راه حل های کم هزینه برای مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان است مرور کنید.

دیوارها در مناطق Wildfire

USDAGOV / فلیکر

هنگامی که یک دیوار خارجی مشتعل می شود ، آتش می تواند به سقف ، پنجره ها ، درها و سایر اجزای ساختمان گسترش یابد و منجر به آسیب قابل توجه یا از بین رفتن کامل سازه شود. مقاومت دیواره های خارجی در برابر سوختن و پوسیدگی ارتباط مستقیمی با مواد استفاده شده و میزان اجزای احتراق آتش در مناطق اطراف دارد.

دیوارهای جداسازی منطقه گچ

سونوگرافی

 دیوارهای جداسازی گچ یک محافظت 2 ساعته در برابر آتش ایجاد می کنند و همچنین باعث کاهش صدا در بین واحدهای همسایه در ساختمان های چند واحدی می شوند. از این دیوارها می توان روی سازه هایی تا ارتفاع چهار طبقه استفاده کرد و با ارتفاع استاندارد کف تا سقف سازگار است .

سایدینگ وینیل عایق بندی شده

ج. رودریگز

سایدینگ وینیل عایق بندی شده یک گزینه خوب و کم هزینه را ارائه می دهد که باید هنگام برنامه ریزی پروژه ساخت بعدی خود در نظر بگیرید.

دیوارهای شیب دار


ساخت دیوار Tilt-Up یکی از صنایع با رشد سریع در ایالات متحده است. این روش دیوارها را قادر می سازد تا به مکان های دیگر احداث شده و به هر محل پروژه منتقل شوند و یا در محل ساخته شوند ، درگیری های کارگری و تدارکات را کاهش می دهد. این فرایند با هدف کاهش هزینه های ساخت ، سرعت بخشیدن به پروژه و کاهش ازدحام نیروی کار در محل انجام شده است.

قاب بندی OVE


سازندگان و پیمانکاران شروع به استفاده از این تکنیک کرده اند ، که ممکن است به آموزش خاصی نیاز داشته باشد ، بنابراین تا زمانی که با سیستم آشنا نشوند می تواند سرعت کادر را کاهش دهد. ایده اصلی در پشت مهندسی ارزش بهینه ، به حداکثر رساندن مصرف مواد در حالی که هنوز مقررات دقیق کد و الزامات ساختاری را رعایت می کنید ،

دیوارهای ICF

 اشکال بتن عایق بندی شده. فرمهای بتونی عایق ورمونت

فرم های بتن عایق شده روش جدیدی است که توسط پیمانکاران برای واجد شرایط بودن اعتبار انرژی و سایر انواع رتبه بندی استفاده می شود. بسیاری از سازندگان خانه از بدیهی ترین و محبوب ترین گزینه در حال حاضر استفاده می کنند: فرم های بتونی عایق (ICF). 

نکات مربوط به نصب کاغذ خانه


بسته بندی خانه به عنوان کلیه مواد مصنوعی جایگزین کاغذ غلاف تعریف شده است. روکش های خانه یک ماده سبک تر از طرح های آسفالت گسترده تر است و به شما اجازه می دهد یک روش نصب سریعتر توسط سازندگان و پیمانکاران انجام شود.

گزینه های متداول روکش


روکش فلزی به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای بازسازی نمای خارجی ساختمانهای موجود تبدیل شده است. این راه حل نمای جدید و زندگی جدیدی را برای یک ساختمان قدیمی و فرسوده فراهم می کند و می تواند با پرداختن به مسائل حرارتی و عایق ، صرفه جویی در برق ایجاد کند . مزایای روکش کاری در هنگام برخورد با ساختمانهای طبقه بلند یا ساختمانهایی که در یک مکان کوچک محصور شده اند ، جایی که روند تخریب آنها بسیار دشوار یا غیرقابل اجرا است ، بیشترین مزایا را دارد .

دیوارهای آجری


آجر یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان و مسکن است. کار با آجر می تواند کمی مشکل و گیج کننده باشد. برخی از پیمانکاران پس از اتمام کار ، هزینه های ناشی از عدم اجرای چند مرحله ساده را با جبران هزینه های سنگین پرداخت کرده اند.

پانل های دیواری عایق بندی شده


پانل های عایق سازه ای (SIP) در کف ، دیوارها و سقف ها استفاده می شود که ماده ای با دوام ، پایدار و کم مصرف با کارایی بالا ارائه می دهد. پانل های عایق سازه ای (SIP) به طور معمول توسط یک عایق پلاستیکی فوم پلاستیکی بین دو سطح ساختاری پوست مانند تخته های رشته ای جهت دار (OSB) ساخته می شوند.

قاب عالی استیل

 قاب بندی فولادی. FSN منطقه شمالی / فلیکر

Supreme Steel Framing System یک ماده قاب نسبتاً جدید است که هنگام نصب دیوار خشک مزایای زیادی دارد. آزمایش Supreme Framing System Framing مطابقت آن را با کد 2006 IBC تضمین می کند.

برچسب‌ها: دیوارهای , گچ , مواد ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین کاشی و سرامیک روز دنیا و آدرس ceramictilenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 2
:: بازدید سال : 79
:: بازدید کلی : 441