مصالح ساختمانی جدید برای دیوار
مصالح ساختمانی جدید برای دیوار
یک شنبه 2 خرداد 1400 ساعت 12:6 | بازدید : 140 | نویسنده : سینا | ( نظرات )

 

دیوارهای خارجی را می توان با آرایه وسیعی از مواد و تکنیک ها به پایان رساند. اتمام دیوارهای خارجی می تواند صرفه جویی قابل توجهی برای پیمانکار و ساکنین ساختمان ایجاد کند و گزینه های زیادی برای محافظت در برابر آتش سوزی ، گرمای شدید و سرما در دسترس است. تمام این گزینه ها را که شامل مزایا ، نکات ، مزایا و راه حل های کم هزینه برای مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان است مرور کنید.

دیوارها در مناطق Wildfire

USDAGOV / فلیکر

هنگامی که یک دیوار خارجی مشتعل می شود ، آتش می تواند به سقف ، پنجره ها ، درها و سایر اجزای ساختمان گسترش یابد و منجر به آسیب قابل توجه یا از بین رفتن کامل سازه شود. مقاومت دیواره های خارجی در برابر سوختن و پوسیدگی ارتباط مستقیمی با مواد استفاده شده و میزان اجزای احتراق آتش در مناطق اطراف دارد.

دیوارهای جداسازی منطقه گچ

سونوگرافی

 دیوارهای جداسازی گچ یک محافظت 2 ساعته در برابر آتش ایجاد می کنند و همچنین باعث کاهش صدا در بین واحدهای همسایه در ساختمان های چند واحدی می شوند. از این دیوارها می توان روی سازه هایی تا ارتفاع چهار طبقه استفاده کرد و با ارتفاع استاندارد کف تا سقف سازگار است .

سایدینگ وینیل عایق بندی شده

ج. رودریگز

سایدینگ وینیل عایق بندی شده یک گزینه خوب و کم هزینه را ارائه می دهد که باید هنگام برنامه ریزی پروژه ساخت بعدی خود در نظر بگیرید.

دیوارهای شیب دار


ساخت دیوار Tilt-Up یکی از صنایع با رشد سریع در ایالات متحده است. این روش دیوارها را قادر می سازد تا به مکان های دیگر احداث شده و به هر محل پروژه منتقل شوند و یا در محل ساخته شوند ، درگیری های کارگری و تدارکات را کاهش می دهد. این فرایند با هدف کاهش هزینه های ساخت ، سرعت بخشیدن به پروژه و کاهش ازدحام نیروی کار در محل انجام شده است.

قاب بندی OVE


سازندگان و پیمانکاران شروع به استفاده از این تکنیک کرده اند ، که ممکن است به آموزش خاصی نیاز داشته باشد ، بنابراین تا زمانی که با سیستم آشنا نشوند می تواند سرعت کادر را کاهش دهد. ایده اصلی در پشت مهندسی ارزش بهینه ، به حداکثر رساندن مصرف مواد در حالی که هنوز مقررات دقیق کد و الزامات ساختاری را رعایت می کنید ،

دیوارهای ICF

 اشکال بتن عایق بندی شده. فرمهای بتونی عایق ورمونت

فرم های بتن عایق شده روش جدیدی است که توسط پیمانکاران برای واجد شرایط بودن اعتبار انرژی و سایر انواع رتبه بندی استفاده می شود. بسیاری از سازندگان خانه از بدیهی ترین و محبوب ترین گزینه در حال حاضر استفاده می کنند: فرم های بتونی عایق (ICF). 

نکات مربوط به نصب کاغذ خانه


بسته بندی خانه به عنوان کلیه مواد مصنوعی جایگزین کاغذ غلاف تعریف شده است. روکش های خانه یک ماده سبک تر از طرح های آسفالت گسترده تر است و به شما اجازه می دهد یک روش نصب سریعتر توسط سازندگان و پیمانکاران انجام شود.

گزینه های متداول روکش


روکش فلزی به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای بازسازی نمای خارجی ساختمانهای موجود تبدیل شده است. این راه حل نمای جدید و زندگی جدیدی را برای یک ساختمان قدیمی و فرسوده فراهم می کند و می تواند با پرداختن به مسائل حرارتی و عایق ، صرفه جویی در برق ایجاد کند . مزایای روکش کاری در هنگام برخورد با ساختمانهای طبقه بلند یا ساختمانهایی که در یک مکان کوچک محصور شده اند ، جایی که روند تخریب آنها بسیار دشوار یا غیرقابل اجرا است ، بیشترین مزایا را دارد .

دیوارهای آجری


آجر یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان و مسکن است. کار با آجر می تواند کمی مشکل و گیج کننده باشد. برخی از پیمانکاران پس از اتمام کار ، هزینه های ناشی از عدم اجرای چند مرحله ساده را با جبران هزینه های سنگین پرداخت کرده اند.

پانل های دیواری عایق بندی شده


پانل های عایق سازه ای (SIP) در کف ، دیوارها و سقف ها استفاده می شود که ماده ای با دوام ، پایدار و کم مصرف با کارایی بالا ارائه می دهد. پانل های عایق سازه ای (SIP) به طور معمول توسط یک عایق پلاستیکی فوم پلاستیکی بین دو سطح ساختاری پوست مانند تخته های رشته ای جهت دار (OSB) ساخته می شوند.

قاب عالی استیل

 قاب بندی فولادی. FSN منطقه شمالی / فلیکر

Supreme Steel Framing System یک ماده قاب نسبتاً جدید است که هنگام نصب دیوار خشک مزایای زیادی دارد. آزمایش Supreme Framing System Framing مطابقت آن را با کد 2006 IBC تضمین می کند.



برچسب‌ها: دیوارهای , گچ , مواد ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین کاشی و سرامیک روز دنیا و آدرس ceramictilenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 78
:: بازدید کلی : 440